När allt kommer fram!

När man sitter så här och skriver kommer det fram mer och mer från min barndom som jag förträngt hårt.
Att jag haft en rätt tuff uppväxt är ju redan klart men den har även varit en bra uppväxt, jag fick mycket kärlek och har ju själv inte hamnat på fel sida så nått bra blev det av det hela ändå.

När jag var 1 år flyttade jag och min mamma bort från min pappa och mina två äldre bröder bodde kvar på Eka med pappa.
Jag har alltid haft en jätte nära relation till min älsta bror Thomas han har jag alltid kallat brosan medans min mellan bror Pontus och jag har inte haft en likadan relation till. Jag har faktiskt inte speciellt bra koll på hur hans liv egentligen varit men Thomas och jag har alltid stått varann nära så där vet jag lite mer....

Min lillebror Mickael han har ju bara samma mamma som jag men inte pappa han växte jag upp med tills han va runt 4-5 år gammal då fick han flytta till sin pappa.
Vet ärligt talat inte om min historia är helt san när det gäller varför han flytta enligt mamma va det för att hon skulle få mer tid för mig men jag är osäker.

Jag hade en period där i mitt liv då det hände mycket saker runt mig. Mamma blev misshandlad jag blev våldtagen, jag bodde sällan hemma plus att Micke också då fick flytta...

Jag har ju ett sommarställe utanför västerås som jag idag kallar mitt paradis men så har det inte alltid varit, när jag var liten hade jag alltid en känsla att jag inte passade in hos dom andra.

Jag försökte men ju mer ja försökte ju mindre bra blev det. Jag va ju inte som dom andra jag hade en mamma till alkoholist en pappa som jag bara såg som en pengapung, plus att jag va vuxnare än dom andra jag hade ju fått bli vuxen tidigt.
Tog hand om lillebror när mamma jobba plus att jag tog hand om henne väldigt mycket, fick lära mig ljuga mig fram för att sanningen om oss skulle komma fram.

På björnön bodde man på sommrarna tillsammans med mina bröder, farmor farfar och pappa, men jag hade alltid svårt att komma till ro.. jag och ett par vänner här ute hittade ofta på bus och va på björnösand och flörta med dom stora killarna som alla tonåringar.

Jag kommer ihåg en sommar då jag träffade Tomas en kille som va några år äldre än jag och hans lillebror och pappa, han bodde inne i västerås och där va jag ofta den sommaren.... samma sommar träffade jag och Sara en vän här ute ett par andra killar också inne från västerås som vi hade kul med jag kommer i håg att Sara va kär i en av killarna Erik han jobbade på mc donalds.
En jätte mysig kille först men i samma veva som jag började umgås med tomas ville Erik även träffa mig.. jag tyckte han skit snygg och blev chockad att han ville träffa mig jag trodde han va intresserad av Sara. jag kommer så väl ihåg detta eftersom det slutade illa,

Jag hade varit med Tomas och hans kompsar vid kalkbrottet den dagen när Erik ringde ut till björnön och ville att vi skulle ta en fika hemma hos honom, jag bad Tomas pappa köra dit mig han bodde i Irsta sen så lovade Tomas pappa att jag bara behövde ringa så kom han och hämtade mig vi skulle grilla på kvällen.

När jag kom hem till Eriks föräldrar ett stor gult hus mitt emot statoilmacken i Irsta så hade han kokat kaffe och dukat upp på en filt ute på gräsmattan. Jätte mysigt först vi låg och prata om allt och inget och som sagt han va grymt snygg, han små klappa mig över ryggen och jag kommer ihåg att jag va väldigt glad över hans uppmärksamhet jag trodde inte en sån snygg kille som dessutom va äldre han va 4 år äldre än mig jag va 14, skulle tycka jag va intressant.

Men nu i efterhand förstår jag varför jag såg nog ut som ett lätt offer.
Nån man kunde få sig ett ligg med bara så där...

Men efter att vi legat där på filten och pratat ett par tim började han bli mer och mer närgången vill in under min tröja minns att jag hade ett rosa linne på mig, men ja sa att nä nä inte har man sex på första date´n.
men han gav sig inte till sist blev han mer och mer hårdhänt började hålla fast mina armar och vred runt mig på rygg slet bokstavligen av mig mitt linne och började kyssa och nafsa mig i brösten, jag sparkade och skrek,
 då höll han handen över min mun och började klä av sig själv, minns han sitta grensle över min hals och försöker få mig att suga samt att han höll fast mig hårt han försökte även komma in i mina short men jag lyckades på nått vänster få bort honom plus att ge honom en ordentlig pungspark, jag kommer ihåg att jag sprang över vägen och in i telefonkiosken och ringde till Tomas.. hans pappa och han kom direkt dom ville gå in till honom och slå ihjäl han men jag stoppade dom, jag va rädd för hur det skulle se ut hur jag skulle tolkas... va nog mest rädd för att inte bli trodd eftersom han kom från en rik familj va äldre osv...

men jag vet att han fick ta ledigt från jobbet ett par veckor efter att Tomas bror och kompisar träffa på honom efter att han slutade jobbet en kväll.... hmm jag visste inget om det förens långt efter.

En sak jag vet idag om varför detta hände mig va ju just för att jag ofta utgav mig för väldigt flörtig. vuxen för min ålder, lite tuff osv många såg mig nog som ett lätt offer. Själv såg jag mig själv som utanför..

jag vet i dag att det som hände inte var mitt fel ett nej är alltid ett nej oav, men som sagt då tordes jag inte anmäla händelsen eftersom jag trodde att det inte va nån som skulle tro på mig, att jag fick skylla mig själv.

Men som sagt allt kommer fram till slut nu då även detta som jag faktiskt inte berättat för någon under alla år... dt är bara Tomas hans bror och far som vet....

fortsätting följer i detta inlägg det finns många sanningar som kommit fram..........
1 Lotta:

skriven

Bara att ringa om du behöver snacka nån gång, min mobil är på dygnet runt.Kram på dej.

2 Lotta:

skriven

Hoppas allt är bra med dej:) Väntar på nästa inlägg.Dom är alltid så intressanta och lärorika att läsa.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: