Kärlek,sex,förhållanden.......

Att vara ihop med någon och att älska en annan människa i en relation handlar om att hitta balans..
Jag har haft många förhållanden i mitt liv där det alltid funnits kärlek, sex o problem..
Att ha ett förhållande endast baserat på ett bra sexliv går inte att hålla ihop i längden.
Likadant är det att ha en relation utan sexliv...
Man måste hitta balansen...
Man kan ge kärlek på olika sett i ett förhållande men hur man än gör så handlar det hela tiden om balans
man kan inte alltid vara glad kåt o lycklig i ett förhållande men för att bli nått av dom måste man få lite glöd..
Kärlek är som en blomma den måste vattnas den måste tas om hand om annars dör den så enkelt är det.
Sen är det jätte viktigt att förstå sig på den andre man har en relation med.
Vi alla människor är oika tänker olika känner olika ser på saker olika men ändå finns det mycket man kan se lika på, som tex hur man ska ha det i en relation till någon man älskar. Där säger många jag pratat med om att " ja men man måste ju ha förståelse, man måste se den andras behov i sina egna och man måste vissa respekt" ja visst låter det kanon men hur man får det så är lite svårara...
Att kunna känna den andras känslor det är riktig kärlek i mina ögon, kunna förstå utan ord kunna känna utan beröring kunna ge utan att behöva ha tillbaka utan det man ger är lika mycket nått man då får tillbaka.........

fortsättning följer.....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: