Boken!!!!

Jag brukar sällan köpa böcker o sällan läsa böcker men ibland händer det att ja köper nån men idag såg jag en bok som ja inte kunde låta bli nästan otäckt men den heter " ja skulle aldrig ljuga för dig" skriven av Moa Herngren framsidan är egentligen inte den som ja fastna för ja vände på boken och läste lite på baksidan " vad gör man när man inte vet vem man är längre? När ens existens bara definieras av vilken relation man har till människorna runt omkring en ? När man helt har tappat bort sig själv på vägen ?? Lite otäckt att hitta den boken just idag!! Men som min nära kära vän skrev till mig " när eleven är redo kommer läraren" ja börjar verkligen tro på det... Så nu tänker ja läsa boken .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: