15 år sen .......

..
Snart är dagen här som började min förändring i mitt liv att det är 15 år sen är overkligt men sant .. Den dagen hon valde att gå vidare tidigare än bestämt och den dagen som förändrade mitt liv... Då ja sakta kunde börja klä av mig mina masker och mina beteenden ja så hårt med duktigt lärde mig att leva med... Idag är ja naken kan man säga idag har ja ingen mask kvar som ja behöver gömma mig bakom idag är jag stolt över mig själv o det liv jag valt att leva... Varje dag fylld med lycka och glädje varje dag är ett nytt spännande äventyr man vet aldrig vad som kommer hända men en sak vet man och det är att vara positiv ha en harmoni känna sig trygg i dig själv gör att inget känns o omöjligt 😄 ha en underbar dag


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: