längre sen

Nu va det länge,sen ja skrev något här har massor ja vill berätta o dela med mig av det har hänt så oroligt mycket det sista året! Tiden har inte funnits för mig att sätta mig själv först att prioritera vad som är viktigt för mig... Men nu känner ja att det är dax igen .. Efter att ha gått tillbaka till att inte lyssna på min kropp o hjärta har jag mått väldig dåligt en längre tid tillåtit mig att må dåligt över saker ja till största del orsakat själv men för 3 veckor sen kom det över mig att det är slut nu Tessan slut på att må dåligt slut på att inte orka, man har bara ett liv en kropp och allt som händer i ens liv har man möjlighet att ta ställning till vilket ja nu gjort... Kommer komma mer inlägg nu om allt jag vill dela med mig om bla att förlora någon man älskat hela sitt liv. Sorgen... Saknaden... Och om återföreningen med min lillebror ... Gamla kärlek rostar aldrig mm ... Ha tålamod vänner !!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: