Blogga!!!

Jaha nu ska ja börja blogga, har känt länge att ja har mycket ja vill skriva om och berätta för andra men har liksom inte kommmit mig för förens nu.  Det finns många som bloggar och skriver av sig om dit o datt vilket ja säkert också kommer att göra men mest kommer min blogg handla om mig hur ja tycker om saker och ting. Hur mitt liv sett ut mina erfarenheter sånt jag känner att jag vill dela med mig av till andra som kanske suttit i samma båt eller haft liknande uppväxt osv.... Den kommer säkert inte uppdateras dagligen men när ja känner lust för att skriva av mig om nått eller när tider räcker till.
Therese
1 Lotta.:

skriven

Jättekul, det är alltid roligt med nya bloggar. Och bäst är dom som INTe handlar om mode och andra ytligheter. Kram

2 kattis:

skriven

Ja de blir nog bra, så lycka till med ditt bloggande kramis

3 Annica:

skriven

Hej!



Jag är en tjej på 36 som har precis som du

vuxit upp med en "periodande mamma".

Jag har verkligen lusläst allt du har bloggat och funnit det väldigt intressant då vi har många liknande uppfattningar, egenskaper som vi fått mm.

Nyligen avslutade jag "specialpedagogik kurs på universitetet där jag faktiskt skrev min examenstenta om just missbruk i familj. Tror då att den sista tioöringen trillade ner och jag fick en enorm förståelse för hur jag igentligen funkar och varför jag kan reagera som jag gör mm.



Tycker att du gör ett fantastiskt arbete med att blogga om det. Har haft egna funderingar på att skriva en bok. Tyvärr (får jag väl säga) så har jag i vuxenåldern "stött" på många som varit i samma helvete/himmel (fanns även det ibland) och faktiskt fasionerats av deras berättelser.Kanske att man kunde skriva om flera livsöden i en bok, och sen kanske göra uppdateringar på flera böcker med många berättelser. Känns rätt så skönt att för en gångs skull kunna tala öppet om det och inte behöva gömma försöka dölja, det är trots allt en stor del av ens liv.



Bara lite tankar som jag ville delge dig och samt tacka för en jättebra blogg!



Vänligen, Annica


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: