Nära att tappa fotfästet

Ibland behöver man hjälp att hitta fokus.. Just idag ser mitt liv ut så att jag har kommit till insikt att jag inte klarar mig ur detta utan hjälp! Håller på att tappa fotfästet har förlorat förrycker som jag stått på. Min inre styrka har fått sig en rejäl törn och alldeles förrycker har hänt som ja inte själv kan sortera ut vad som är viktigt vart ja skall börja hur ha skall bemöta alla känslor alla tankar .

Jag har nog alltid setts som stark o hjälpt många runt mig i olika situationer men många gånger har jag sett mig själv i deras situation och utifrån det kunna hjälpt dom. Men nu sitter jag själv i en situation som jag känner mig trängd och vilse i en situation som tar död på all min energi. Tar en dag i taget mer går inte slår tyvärr bort mycket för orken inte finns men försöker ta en sak i taget. Små ting som får mig att kunna andas som får mig att må lite bättre men det går sakta och varje motgång ja mött sista tiden har gjort mig svagare än ja någonsin varit! Tufft att erkänna att man inte är så stark som många tror. Att jag nu sökt hjälp gör att jag ser ett hopp att allt kommer bli bra till slut men sen hur det kommer bli är frågan...., nu måste jag till jobbet skriver nog mer ikväll tack till alla er som stöttar mig och finns där .....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: