Våldtäkt utnyttjad som barn .....

Ibland är man förundrad över hur kroppen minnen känslor fungerar...
Att som liten blivit utnyttjad sexuellt sätter sina spår för visa i tidig ålder för andra när man är äldre...
Som jag skrivit tidigare har jag själv blivit våldtagen som ung men även blivit utnyttjad sexuellt av män som väldigt ung...
Under hela min uppväxt har ja varit lite smått galen på både det ena o det andra sättet men just när det gäller sex har ja varit lite hämnings lös inte haft problem så men heller aldrig eller väldigt sällan kunnat njuta ... Det va bara något man skulle ha...
Killarna uppskattade mig nog mer än väl för det satt aldrig fast ja va alltid villig och sa sällan nej trots att många gånger mådde ja pyton efteråt och då förstod jag inte varför vilket ja idag gör ... Idag har minnen från min uppväxt kommit upp till ytan idag har lusten efter sex försvunnit och idag förstår jag varför jag varit som jag varit varför jag levt på min kropp för det va ju så man skulle göra.. Inget konstigt med det...
Men sen att känslan många gånger varit konstig oförståelig och otäck det har jag inte förstått ...
Att börja rota i sin historia är både bra och dåligt i mitt fall är det nog jätte bra för min framtid att äntligen kunna få börja om hitta det jag själv gillar säga nej till det som känns fel eftersom ja nu vet vad som gör det hela så fel... Inte det lättaste att få ens partner att förstå hur det känns och varför saker förändrats men förhoppningsvis kommer allt bli bra igen...
Många tror jag är en väldigt utmanande och orädd kvinna men om ärligheten skall prata har allt jag varit med om gjort mig blyg o rädd ... Rädd för hur det skall kännas rädd för vad jag vill o tror jag gillar en svår balansgång att gå på men äntligen förstår jag varför äntligen jan jag göra mig fri från dessa demoner som härjat i mitt liv väldigt länge...
Kommer aldrig kunna förlåta eller förstå hur en vuxen man eller flera vuxna män kan finna intresse i att pilla och få njutning av ett barn det är för mig obegripligt men väldigt vanligt tyvärr...
Önskar att jag hade förstått och sett allt detta jag ser o förstår idag tidigare men visa saker lyckas man dölja djupt man lyckas leva med dom utan att förstå...
Idag vet jag vad som är rätt och fel och förstår varför jag reagerar och har reagerat som jag gjort i alla år..
Äntligen är jag fri äntligen får jag chansen till njutning på en annan nivå på ett annat sett än tidigare... Det får ta den tid det tar och jag vet att jag en dag kommer få komma till sjunde himmelen ........❤
Dax för denna Donna att göra sig klar för en dags jobb...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: